اهمیت درج مطالب در سایت
نوشته شده توسط : pari

اهمیت مطالب مندرج در سایت

 

محتوا آهنربای وب سایت شما است و مسلماً مهمترین ابزار برای کمک به دستیابی به اهداف بازاریابی شرکت شما است. چه به دنبال یک طراحی مجدد کامل وب سایت باشید یا فقط بخواهید در سایت فعلی خود بهبودهایی ایجاد کنید، داشتن یک استراتژی محتوای قوی بسیار مهم است.

یک استراتژی محتوا، برنامه های شما را برای چه، مکان و زمان ایجاد محتوا هدایت می کند. محتوا دلیل بازدید مردم از وب سایت شما است و هر طراحی مجدد باید با رویکرد اول محتوا انجام شود. حتی محتوای جامد نیز با گذشت زمان پیر می‌شود، بنابراین اگر مدتی است که محتوای وب‌سایت خود را لمس نکرده‌اید، احتمالاً به‌روزرسانی است. ما برخی از مراحل کلیدی را برای ایجاد یک استراتژی قوی و متمرکز بر مشتری برای محتوای وب سایت شما بیان کرده ایم.

1. پیشنهاد ارزش منحصر به فرد خود را شناسایی کنید

وب سایت شما باید به چرایی و چگونگی شرکت شما پاسخ دهد و توضیح دهد که چگونه خدمات و فرآیند شما ارزشی برای مشتریان شما فراهم می کند. ارزش پیشنهادی شما باید به این موارد بپردازد و باید از سایر شرکت های صنعت منحصر به فرد باشد تا بتوانید خود را از رقبای خود متمایز کنید. از این به عنوان مبنایی برای محتوایی که برای وب سایت خود ایجاد می کنید استفاده کنید. ارزش پیشنهادی منحصر به فرد شما باید در وب سایت شما برجسته باشد و در سراسر محتوای شما وجود داشته باشد. اطمینان از اینکه محتوای شما هدفمند و مرتبط با افرادی است که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید، برای موفقیت سایت شما بسیار مهم است.

2. ممیزی محتوای وب سایت را انجام دهید

قبل از ایجاد محتوای جدید، مشخص کنید که در حال حاضر چه محتوایی دارید و کجا حفره هایی را می بینید که باید پر شوند. چه محتوایی باید دوباره نوشته شود؟ چه قطعاتی از محتوا عملکرد خوبی دارند و ممکن است به کار زیادی نیاز نداشته باشند؟ تمام محتوایی را که در حال حاضر دارید مستند کنید و سپس مشخص کنید چه چیزی می تواند باقی بماند، چه چیزی باید به روز شود و چه چیزی باید ادامه یابد. این به شما تصویر واضحی از مقدار محتوای جدیدی که باید ایجاد کنید و از کجا شروع کنید به شما می دهد.

3. هر یک از شخصیت های خود را هدف قرار دهید

هنگام ایجاد محتوای وب سایت، شرکت ها اغلب به آنچه می خواهند بگویند به جای آنچه مخاطبانشان می خواهند بخوانند، فکر می کنند. ایجاد محتوا برای وب سایت خود با در نظر گرفتن مخاطبان مختلف و فکر کردن به آنچه که برای آنها مهم است ضروری است، زیرا محتوای شما واقعاً برای این افراد است. پرسونای خریدار به شما کمک می کند تا به صورت بصری نوع افرادی را که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید و درک بهتری از رفتار خریدار داشته باشید. با تعیین شخصیت های خریدار کلیدی خود، می توانید محتوای شخصی سازی شده ای ایجاد کنید که هدفمند و مرتبط با علایق، نیازها و اهداف آنها باشد. محتوای شما برای پاسخ به سؤالات آنها، آموزش آنها در مورد موضوعات صنعتی و پرداختن به نکات دردناک آنها است. به یاد داشته باشید که شما بیش از یک مخاطب دارید و وب سایت شما باید محتوایی داشته باشد که برای هر یک از آنها پاسخگو باشد. علاوه بر مشتریان بالقوه، باید محتوای وب سایتی ایجاد کنید که برای مشتریان، کارمندان احتمالی، شرکای تجاری، رسانه ها و غیره طراحی شده باشد.

گروه فناوران وب تکیران در تمامی مراحل طراحی سایت، ساخت سایت، تبلیغات گوگل و... با شما خواهد بود.





:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: